19 Aralık 2012 Çarşamba

TEMBEL

UZUN ZAMANDIR YAZ(A)MADIM. NEDEN?

         
          Bir kere 2012 Temmuzundan beri elime kalem.. affedersiniz klavye değmemiş. Son yazım o tarihlerde beğeninize sunulmuş... Tabii ki bunun nedenleri var ancak ben iki nedeninden bahsedeyim. Birincisi, ikincisi ve üçüncüsü de kısaca: TEMBELLİK.!

          En sonunda tembelliğimi yenmeye karar verdim. Haa.. bu arada sadece tembellik etmedim tabii ki... Olağan sosyal faaliyetlerimizde bulunduk, bir Gaziantep yolculuğu yaptık en çok da NAVİGASYON ve bunlara uyarlanan çeşitli HARİTALAR üzerine kafa yordum. Benim gibi biri ne kadar kafa yorabilirse o kadar yordum tabii ki..Neyse. Özellikle Gaziantep gezim ile ilgili nacizane resimleri görme ve izlenimlerimi okuma fırsatınız olacak..

          Her teknolojik gelişme (özellikle internet ve türevleri!) bizlere "özgürlük-serbestlik verir gibi yapıp" aslında hiç de öyle olmayıp, tersine kapana kısıldığımız tescillense de (şu örneğin tam yeri geldi; kuklacı kuklaların ipini uzatması ile kuklaların nasıl ki yaşam alanları genişlemezse, özgürleşemezler ise) bizler de aynen o durumdayız. 

          Egemen güçlerin, hükümetlerin istenilen (akıllı cep telefonu kullanan!) kişiyi (fiziki ve teknik) takip etmeleri için "Hakim Kararı" almalarına dahi gerek kalmadı. Kısaca interneti verimli kullanmaları, Google ve banka  kartı dağıtıcısı ile iletişim halinde olmaları bu iz sürmeleri için yetecek! Kişi hakkında yeterli bilgiyi çok rahat sağlayacaktır. 

          Sizlere tavsiyem ben yapamıyorum ama sizler "izlenmek" veya "az bilinen" biri olmak isterseniz yada "özel hayatım benimdir" diyorsanız en basitinden aşağıda saydığım dört "beyaz"dan uzak durun!

1 - Akıllı Cep telefonlarından,
2 - İnternetten,
3 - Google ve diğer arama motorlarından,
4 - Banka kartlarından..
  
        Haa.. Durursunuz veya benim gibi duramazsınız orası da sizi ilgilendirir!

        Güya "Sanal" olarak an be an dünya üzerindeki yaşam alanlarımız daralsa da bir yerde kaçış yok!   

        Tembelliğin ardından çenem çok düşmeden noktayı koyayım ki bu yazı geri geldiğimin kanıtı olarak kalabilsin.
        Sağlıcakla kalın; 


İsmail Memiş
19ARA12
17:10

1 yorum: