4 Haziran 2012 Pazartesi

FACEBOOK 'A SESLENİŞ!





Maalesef diyorum ki; kimse kimseyi okumuyor! Oysaki çok okumak için iki gözümüz, çok dinlemek için iki kulağımız ve az konuşmak için bir ağzımız var. Herkes kendi söylediklerinin-paylaştıklarının çok önemli olduğunu ve onların okunmasını istiyor.. Tek taraflı olarak! O kimseyi okumayacak ama onu herkes okuyacak! Nasıl olacaksa artık.. (Bir Japon yetişkinine göre okuduğumuz kitapları karşılaştırırsak, bu beni doğrular!) Herkes bir şeylar yazma, etiket yapma, bulunduğu basamaktan ziyade bir üst basamakta kendini gösterme-sunma arayışı içinde! Gerekli gereksiz resim ve sözleri, abidik-gubidik klipleri duvarında paylaşma amacında.. Amacımız bu mu olmalı? Neyin peşindeyiz?.. Tam olarak yazmak; birilerinin yazdığını -marifetmiş gibi- duvarında paylaşmak mıdır aslolan? Açık söyleyeyim benim niyetim bu değil! Olmadı da! Herkes az-biraz (bilemedin 3 dk.) kendisi olsa bu konu çoktan çözülürdü! Ama hala devam ediyor...Sadece DİNLE, sadece GÖR(OKU) ve sadece KONUŞ! Bu çok çok saçma!. Araya muhakki DÜŞÜN'ü almayı unutmamalıyız! Duvarın böyle kirletilmesi sonucu önemli bazı haber ve paylaşımları maalesef göremiyorum, bu da işin cabası.. Kısaca bu sıralamada KONUŞ fiilinden önce DÜŞÜN fiili gelirse beni memnun edersiniz!

İsmail Memiş
04haziran2012
00:45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder